چه کــــــــــــــسی؟؟؟؟؟؟؟...


••▪▪••●●* ...همه هستی من...*●●••▪▪••

 

چه کسی شبها که نیستی، تا صبح به انتظار خواهد نشست، تا فقط، فقط  بگویی به مقصد رسیده ای؟

 

من اگر نباشم، با چه کسی قهر خواهی کرد؟

 

چه کسی تنهاییهایش را در نبود تو تحمل خواهد کرد و به انتظارت خواهد نشست، تا بالاخره بیایی و خسته باشی و چای باشد و حرف باشد و نهمین سیگار؟

 

من نباشم چه کسی  مشغله های تو را درک خواهد کرد؟

 

چه کسی شب ها، تا نهمین سیگار پای حرف هایت خواهد نشست؟

 

چشمان چه کسی محو چشمانت خواهد شد، وقتی که حرف می زنی؟

 

من نباشم چه کسی وقتی خسته ای، برایت چای خواهد آورد؟

 

شانه ی چه کسی خیس اشک هایت خواهد شد، وقتی شانه ی من، اینجا، بدون تو تنهاست؟

 

چه کسی وقتی نگرانی هایت عمیق می شوند، دستانت را خواهد گرفت؟


نظرات شما عزیزان:

mina
ساعت0:29---14 ارديبهشت 1391
سلام دوست عزيز وبت محشره بيا پيشم گلم



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در شنبه 2 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت11:37توسط نسیم | |